Alla inlägg under oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 2 oktober 2012 12:08

I'm not a fucking dramaqueen! Förstår inte folk som orkar dra igång orkaner för små vindpustar!

_____________________________________________

Blir fylld med energi av mina vänner! <3 En bra dag med härliga energikickar! Kan behövas inför städningen i eftermiddag! ;) haha

Nu lax sen Mjölby! :)

Av Hanna Sjöström - 2 oktober 2012 08:41

Hade riktigt svårt för att somna igår, var så mycket tankar som for genom huvudet.. Plus att jag sov alldeles för länge efter jobbet.. Ingen bra combo!


Nu har jag precis ätit frukost, kröp tillbaka i sängen med mitt morgontee.. Det är mysigt att dricka tee på hösten.. Jag dricker ju inte kaffe alls så håller mig till teet nu när det är grått och regnigt ute.. :) Mysigt!


Tänkte försöka sova en timme eller två till..

Av Hanna Sjöström - 2 oktober 2012 00:38

Jag tror det är på väg tillbaka.. Har en så sjukt bra känsla i magen..! :)

Av Hanna Sjöström - 1 oktober 2012 20:45

Äntligen är jag lite ledig.. Har varit en låång helg på jobbet.. Men nu är jag som sagt ledig så då ska jag inte tänka på jobbet..

Idag sov jag länge, fast jag inte borde, sen träffade jag Cissi en sväng, vi tog en promenad i regnet.. Det var skönt! :)

Imorn ska jag in till Mjölby en sväng och träffa Natta, se vilka utmaningar som väntar i veckan! :) På kvällen kommer Jamie hit, han ska sova över natten för att hans kära mamma ska till Ullared tidigt på onsdag.. Ska bli mysigt att ha honom här! :)

Onödig dag, jag är trött.. Ibland funderar jag på varför jag jobbar natt? Men hittar oftast fler fördelar än nackdelar.. Men tror det är något man bara ska göra en viss tid i livet.. Det sliter ju sinnes mycket och ställer till med en del oreda i kroppen.. Förstår inte dem som jobbat natt i typ 25 år.. De måste vara helt fel!

Tittar på x-faktor nu, tokigt hur bra vissa av dem är.. :) Ska greja lite efter, sen blir det en dusch och sängen..

Ser fram emot en ledig helg med Krille, är sugen på att gå på bio! :) En date med min fina pojkvän, sambo, fästman är inte helt fel.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards