Alla inlägg den 3 september 2013

Av Hanna Sjöström - 3 september 2013 21:15

Vi insåg för ett tag sen att vi behövde en lite större bil.. Så efter mycket om och men bestämde vi oss men får den inte förens i oktober.. Så fram tills dess skulle vi sälja våran opel.. Idag blev den såld, lite hastigt och lustigt.. Så nu har vi bara en bil i typ en månad.. Vilket blir lite problem vid vissa tillfällen.. Typ när jag jobbar haha eftersom jag slutar jobba när Krille börjar jobba.. Det går inte riktigt ihop sig och nej tyvärr går varken tåget eller bussen så bra till mina jobbtider men det löser sig.. Jag har ju en snäll syster och mamma som ställer upp när det krisar.. :)

Sen över till saneringen.. Fick ett sms om att Majken har löss!!!!!!!!! AHHHHHH! Så nu tvättas det för fullt här hemma!! Rivit ut både soffan och sängarna! Inte kul alls men är ju dessvärre inte så ovanligt på dagis och skolor framåt hösten men det gör det inte mindre äckligt! Får hålla koll på oss också nu, känns inte alls trevligt! Nu är tvättmaskinen klar så ska byta i den.. Det kliar överallt nu verkligen.. Ska ta mig en dusch innan jag kryper ner i den renbäddade sängen.. Väntar bara på kuddarna som ska torka.. :)

Godnatt!

Av Hanna Sjöström - 3 september 2013 14:17

Första dagen glömde jag kameran i väskan på hotellrummet men då var iaf mobilen med.. Tog inte så många bilder men några iaf.. :)

Av Hanna Sjöström - 3 september 2013 14:10

Vilket sommarväder det blev idag.. Plugget har fortfarande inte åkt fram men snart så... :) Emelie hörde av sig och ville ut och gå och det lockar ju lite mer än att plugga.. Blev en promenad på 1,5 timme med prat om allt mellan himmel och jord.. :) Mysigt! Lagat lite mat, hade verkligen sett fram emot att äta lax och potatis.. Eftersom Krille inte gillar lax så är det något jag oftast gör när jag är själv hemma.. Började dock att må illa så delade med mig av laxen till Molly.. Hade nästan glömt hur äckligt det var att kräkas.. Tänk att jag genomled det där varje dag i ungefär 8-9 veckor.. Förstår inte hur jag pallade då och det gjorde jag väl knappt men man glömmer snabbt och tur är väl det! Hoppas dock det var en engångsföreteelse denna gång.. Bebis kom iaf igång och började sparka ordentligt nu.. :) Får se om jag kan pilla i mig något annat om en stund, blir ju inte direkt mätt av att kräkas upp maten.. Ska vila lite först, blev helt slut..

Jag är inget fan av rött men med tanke på vem som är pappa till bebis så får jag nog försöka vänja mig lite vid tanken av röda kläder.. :) Vi har inte handlat så mycket än, ska försöka att inte handla för mycket innan även att det är svårt.. :P Lär nog shoppa en del när vi åker till Ullared om en månad.. :) Krille beställde iaf två bodys som kom hem igår.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards