Alla inlägg den 9 september 2013

Av Hanna Sjöström - 9 september 2013 23:39

Att det blir mycket snack om graviditet och bebis men det är det mitt liv kretsar kring just nu och lär garanterat göra framöver.. Det är där jag är i livet och det är jag iaf väldigt glad över!! :)

Av Hanna Sjöström - 9 september 2013 23:35

Det har gått riktigt bra på jobbet idag.. Gravidbältet var verkligen bra, känner av lite i ryggen men inte alls som när jag inte haft det! Hoppas det fortsätter så. :)

Med tanke på hur dåligt jag sov inatt så är jag trött nu.. Blir ju inte direkt att man äter kvällsmat när man jobbar till 21.15 Så när jag slutar är jag alltid väääldigt hungrig.. Men det behövde jag inte vara länge världens bästa sambo fixade pannkakor till mig tills jag kom hem, varit sugen på det i flera dagar.. :) Nu har jag vilat lite och ska duscha och sen sova.. Hoppas jag får sova inatt bara.. Slappa imorn och försöka plugga lite.. Behöver ta tag i lite tvätt så ja, roligare än så blir nog inte morgondagen eller jo på kvällen ska vi ju till Väderstad och gratta Claes.. Det blir ju trevligt såklart.. :)


Bebis har varit förvånadsvärt lugn idag är väl för att jag vankat av och an hela dagen.. :) Men nu har den lilla börjat härja, lagom till läggdags! <3

Fick reda på en jobbrelaterad, viktig sak ikväll som jag ska läsa mer om imorn tänkte jag.. Att gravida inte ska ta direkt i madopark, som är ett läkemedel för personer med parkinson.. Hade jag ingen aning om!!

Nee nu börjar jag prata om allt möjligt konstigt, sova, yeees!

Av Hanna Sjöström - 9 september 2013 10:47

Typ inte sovit något inatt... Drömt konstigt, vaknat av bebis flera gånger, vaknat av andra orsaker, kissnödig, Krille rört sig osv.. Aldrig varit med om en sån här natt.. Jag är svintrött med andra ord men måste snart gå upp.. Tur jag förberedde lite mat igår så jag inte behöver stå och laga mat också innan jobbet.. Blir en lååång kväll på jobbet..

Haft en bra helg.. Vi har umgåtts med lite folk och så tog vi en liten trip till tranås igår.. Tranås är en fin stad, ska få med mig Krille dit någon mer dag när vi har lite mer tid så man kan gå där och strosa lite.. Igår blev det lite stressigt nämligen...

Nehe upp och fixa lite, hade tänkt hinna läsa igenom frågorna idag innan jobbet men det blir inget med det.. Får göra det imorn.. :)

Tack och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards