Alla inlägg den 12 september 2013

Av Hanna Sjöström - 12 september 2013 21:44

Har gosat en massa med Maja ikväll.. Hon somnade så sött mot min axel.. :) Så underbart, charmig och lätt att vara med! <3 De luktar ju så gott de små sötnosarna! :) Åh, vad jag längtar tills vår lilla är på utsidan.. Så härligt att ha lite jämnåriga i släkten kan jag känna.. Precis som när vi var små.. :)

Blev bjudna på mat och fika och det var väldigt kul att träffa Jossan! En mysig kväll helt enkelt.. <3

Nu är jag trött, Krille har redan gått och lagt sig så jag tänkte joina strax..

Skulle ju tagit kort på sötnosen men det glömde jag precis bort.. Typiskt mig.. Får bli nästa gång! :)

Sov gott!

Av Hanna Sjöström - 12 september 2013 15:51

Idag har jag bakat kladdkaksmuffins och pluggat lite.. Roligare än så blev det inte men muffinsen blev väldigt goda.. Det där med muffins har aldrig varit min grej, jag har alltid misslyckats när jag bakat muffins men inte idag.. Kors! När jag var yngre älskade jag att baka.. Känns som det intresset börjar komma tillbaka lite.. Det är ju kul.. :) Inväntar mamma så ska vi åka mot Vikingstad.. :) Har en liten buse som bökar runt som tusan i magen.. Undra vad som pågår där inne?.. Ska få bebisgosa lite ikväll med lilla Maja, mysigt!

Nehe, ska göra mig klar så vi kan åka.. Ha en fin kväll!

Av Hanna Sjöström - 12 september 2013 11:02

Har nog åkt på en släng av foglossning, haft dessa känningar i några dagar nu.. Fick order om att vila så idag blir det nog så, en vilodag.. Jag känner mig lite handikappad här hemma när vi bara ha en bil.. Skulle behöva åka och handla mat och slänga lite kartonger och sånt.. :) Snacka om att man är vanemänniska.. Bortskämd med att alltid kunna ta sig överallt när man än velat.. Det är ju typ 3 veckor kvar tills den nye dyker upp.. Känns rätt länge just nu men veckorna går ju snabbt så snart är vi väl där.. :)

Nu ska jag äta frukost.. Hejhopp!

Ovido - Quiz & Flashcards