Alla inlägg den 17 september 2013

Av Hanna Sjöström - 17 september 2013 21:57

Det här med foglossning gör visst ondare än vad jag trodde och det får jag visst känna av ordentligt ikväll.. Var rätt dumt att greja så pass mycket idag men det är ju så svårt att låta bli.. :/ Nu sitter jag i soffan och tittar på svenska hollywoodfruar och kan nog inte röra mig mycket mer ikväll.. Får bli en varm dusch och krypa ner i sängen om en stund..

Godnatt!

Av Hanna Sjöström - 17 september 2013 19:07

Oj, vad dagen gått snabbt.. Vaknade vid elva hugget sen blev det frukost framför tv:n och lite slappande, laddade för att börja städa.. Tänkte jag skulle slippa städa på torsdag när jag gått av och fredag fyller jag ju år och då vill jag ju absolut inte behöva storstäda.. :P Krille kom hem tidigare idag från jobbet och då hittade jag visst lite pepp.. Dammat och dammsugit och rensat ut lite grejer och några saker kom upp på väggarna.. Vi har på tok för lite på väggarna har hemma.. Har för mig att vi har lite tavlor och grejer uppe på vinden.. Kanske skulle bege mig upp och se om jag hittar något kul.. :) Även fläkten i köket var i stort behov av rengöring så den gick jag också loss på.. Alltid finns det något att styra med känns det som.. :) Har lite planer på saker jag ska styra med när jag går hem i november.. Garaget behöver rensas och så skulle jag behöva gå igenom kökslådorna för att få lite bättre struktur på't.. Så nu är det bara kvar att torka golvet men min rygg pallar inte riktigt med det idag så det har vi kvar till helgen.. Nu har vi lagat mat.. Blev makaroner och köttfärssås, snabb kvällsmat men alltid väldigt gott! :) haha roligt städinlägg det blev men det är vad jag styrt med.. Tror bebis blev nöjd över lite mat också, knappt känt av liten idag men nu så.. :)

Nee nu ska jag bege mig upp en sväng på vinden.. Ha en fin kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards