Alla inlägg den 4 september 2013

Av Hanna Sjöström - 4 september 2013 12:24

Gjort sluprov nu på morgonen.. Är verkligen inte van vid att sitta och skriva typ 13 sidor för hand.. Får kramp i handen.. Tänk när man gick i skolan och satt hela dagarna och antecknade.. Vanesak, I guess! :) Det gick nog rätt så bra.. Är inte rädd för att jag inte blev godkänd iaf så det känns ju skönt och det är ju målet, att bli godkänd.. Nästa onsdag betar vi av ytterligare ett..

Har lite löss-ångest här hemma! Går och tittar mig i hårbotten heeela tiden.. Har ju inte kliat något på morgonen nu när jag skrivit prov men när jag börjar tänka på det så kliar det på hela kroppen!! Är ju inte konstigt om man skulle åka på det, jag menar Majken kryper ju gärna ner i vår säng framåt morgonen för lite morgonmys.. Har en tvättmaskin kvar innan allt är tvättat.. Blää!...

Ska jobba inatt så jag behöver sova några timmar.. Krilles klocka började ringa kvart i sex imorse.. Uch!!!

Ha en fin dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards