Alla inlägg den 6 september 2013

Av Hanna Sjöström - 6 september 2013 13:30

Den här veckan har ju som sagt gått hur snabbt som helst.. Idag går jag in i v.23 och idag kom min gravidgördel och mitt gravidbälte på posten.. Jag känner ju av ryggen och det är jobbigt när jag jobbar.. Så nu tänkte jag prova de här och se om de kan vara till någon hjälp. Satte på mig gördeln med en gång.. Varmt och stödjande för magen, det gillas.. :) Vi får se hur det känns...

Att ställa upp... Jag vet att alla har olika relationer med sina föräldrar och syskon men för mig är det väldigt självklart att ställa upp i vått och torrt! Ibland har jag svårt att förstå hur mycket jag och min mamma bråkade när jag var tonåring, uch jag var verkligen inte en rolig tonåring.. Men så tror jag det är för många, när man flyttar hemifrån blir relationen annorlunda och starkare.. Man har ett eget liv, ett eget hem och mest handlar ju tonårstjafset om sysslor, vad man får och inte får göra, hur dags man ska vara hemma osv.. haha nu känns det som småsaker men det var ju stort då..

Nu väntar jag på att min andra hälft ska komma hem.. Försöka vakna upp ur mitt zombie-liknande tillstånd och få lite städat idag var tanken.. Iaf plocka i ordning lite och dammsuga, alltid något.. Lugn kväll får det bli sen med lite godis! Yeeah, välkommen helgen! :)

Ha en trevlig fredag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards