Alla inlägg den 7 september 2013

Av Hanna Sjöström - 7 september 2013 19:02

Sparkarna är oftast på samma ställe.. De gör mig helt sinnes kissnödiga och ibland träffar de så det känns lite obehagligt men när du sparkar känns det ändå så bra i hjärtat! Det är ju ett tecken på att du är där inne och att du mår bra! <3 Vi har då aldrig längtat så mycket till vintern som vi gör nu.. :)

Av Hanna Sjöström - 7 september 2013 18:53

Hade bestämt mig för att ha pluggdag imorn.. Behövde svara på lite instuderingsfrågor eller 22 stycken för att vara exakt, till provet på onsdag.. Tänkte att jag sätter mig och börjar med dom idag iaf.. Det slutade med att jag gjorde klart dom, lika så bra.. Tog dock en stund men då slipper jag ju sitta med det imorn så nu behöver jag läsa igenom dom några gånger innan onsdag med då kanske.. Fick tillbaka provet jag gjorde i onsdags och godkänd det blev jag allt.. :) Fick ett A i den kursen så det var ju bra..

Måndag står jobb på schemat.. 13.15-21.15 Ska prova bältet jag fick hem igår då hade jag tänkt.. Tisdag fyller Claes år så då ska vi dit framåt kvällen.. Onsdag har jag slutprovet och på torsdag ska mamma och jag åka till Vikingstad och hälsa på Jossan och lilla Maja.. :) Hon har säkert växt en del sen vi träffade henne sist.. Mysigt med bebisgos! :) Sen är det jobbhelg som gäller för mig så fredag måste jag sova länge så jag orkar.. Så veckan är allt planerad.. :) Men då går ju veckorna snabbt!


Snart fyller jag 25, pratade om det igår.. Alltså när man tänker tillbaka på när man var typ 16-18 så tyckte man ju att 25-26 var rätt gammalt.. :) haha ja nog förändras man på vägen.. Kom fram till att jag går in i v.25 på min 25-års dag.. Inget märkvärdigt egentligen men ändå lite festligt, ödet? ;) haha

Den här helgen var ju Italien-helgen som inte blev möjlig för mig.. Min barndomsvän Emeli ska gifta sig med sin Martin! Nu är de nog vigda och firar för fullt.. :) Skulle åkt med en annan av mina barndomsvänner, också en Emelie! :) Lite trist att jag inte kom iväg men hälsan måste tyvärr gå före.. Hoppas iaf att de har det hur underbart som helst... <3

Nehe bäst att fixa till mig lite.. Ska bort en sväng till Macke, Malin och Alice ikväll..

Ha en fin lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards