Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Helgen är här..

Av Hanna Sjöström - 26 september 2013 23:07

Nu har jag tagit helg! De här tre kvällarna har gått bättre än väntat och det känns väldigt skönt! :)

Imorn har vi lite att styra med, nu när Majken är här ska vi fixa klart lite på hennes rum.. Det vi två kan göra själva.. ;) Behöver kanske lite pappa-hjälp och så ska mamma komma och hjälpa oss få lite ordning på alltsammans sen.. Men nu är nya sängen på plats och det verkar som hon sover gott i den än sålänge iaf.. :) Hon har ju så litet rum så det fick bli en loftsäng så hon kan få plats med lite grejer under sängen också.. :) Sen ska vi handla lite både mat och inför tjejfesten, städa lite, köpa present, troligtvis baka! Ja, det som jag inte orkat och hunnit nu när jag jobbat så långa pass den här veckan.. Sen ska vi in till Mjölby och besikta bilen eller om vi överlåter det till pappa, vi får se.. Sen ska vi såklart laga lite mat och ha lite myskväll.. Plus att vi ska hinna umgås men Majken brukar gilla att hjälpa till och fixa och greja.. Hon vill ju att något ska hända hela tiden.. ;) Så det blir säkert en bra dag! :) Ja, dagen imorn kommer nog gå snabbt så lika bra att gå och lägga sig nu så jag orkar upp.. :) Sov gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2016 12:20

Det här med att vara sjuk är ju inte någon höjdare precis.. Igår var jag inte så kaxig precis.. Idag är det tomt här hemma när hon är på dagis.. Igår hade jag en tös som inte lämnade min sida många minuter.. Hon låg bredvid mig i sängen nästan hela d...

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2015 21:29

När man inser att saker aldrig kommer att bli som de varit.. När den känslan verkligen infinner sig så känns det som ett slag i magen och jag tappar luften! Igår hade jag en efterlängtad kväll tillsammans med Maria, min fina barndomsvän.. Vi satt...

Av Hanna Sjöström - 16 september 2015 22:40

Älskar dessa lediga dagar ihop med Saga.. Idag har vi slappat en massa.. Både hon och jag har varit riktiga soffmonster.. Vi har målat med målarfärg och lekt och så har Renée varit här och umgåtts med oss.. Framåt kvällen tog jag en promenad med Sofi...

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2015 20:04

Krille tog med sig båda barnen och åkte till Väderstad.. Jag begav mig till gymmet och nu sitter jag på altanen och har precis avnjutit lite taco.. Har egentligen massor att göra inne, en tvätt ska hängas, diskmaskinen plockas ur.. Köket röjas, det l...

Av Hanna Sjöström - 13 juli 2015 22:18

Nu är det nära... Jag har 2 pass kvar denna vecka sen har jag äntligen semester! Jag hoppas att jag ska kunna stressa ner lite och få lite koll på mig själv för just nu är allting väldigt rörigt och stressigt.. Jag har inte koll på tider, kommer inte...

Ovido - Quiz & Flashcards