Alla inlägg under september 2013

Av Hanna Sjöström - 3 september 2013 14:10

Vilket sommarväder det blev idag.. Plugget har fortfarande inte åkt fram men snart så... :) Emelie hörde av sig och ville ut och gå och det lockar ju lite mer än att plugga.. Blev en promenad på 1,5 timme med prat om allt mellan himmel och jord.. :) Mysigt! Lagat lite mat, hade verkligen sett fram emot att äta lax och potatis.. Eftersom Krille inte gillar lax så är det något jag oftast gör när jag är själv hemma.. Började dock att må illa så delade med mig av laxen till Molly.. Hade nästan glömt hur äckligt det var att kräkas.. Tänk att jag genomled det där varje dag i ungefär 8-9 veckor.. Förstår inte hur jag pallade då och det gjorde jag väl knappt men man glömmer snabbt och tur är väl det! Hoppas dock det var en engångsföreteelse denna gång.. Bebis kom iaf igång och började sparka ordentligt nu.. :) Får se om jag kan pilla i mig något annat om en stund, blir ju inte direkt mätt av att kräkas upp maten.. Ska vila lite först, blev helt slut..

Jag är inget fan av rött men med tanke på vem som är pappa till bebis så får jag nog försöka vänja mig lite vid tanken av röda kläder.. :) Vi har inte handlat så mycket än, ska försöka att inte handla för mycket innan även att det är svårt.. :P Lär nog shoppa en del när vi åker till Ullared om en månad.. :) Krille beställde iaf två bodys som kom hem igår.. :)

Av Hanna Sjöström - 2 september 2013 19:33

Pluggat idag, har slutprov i en kurs på onsdag.. Jag känner att jag orkar inte sikta på annat än ett godkänt.. Ska ta och rappa på det hela nu.. Har ett till slutprov nästa onsdag.. Har sen en kurs kvar som jag allt får rappa på lite med känner jag nu, sen är det klart.. Så trist att ha det hängandes medan det faktiskt varit skönt att slippa stressa igenom kurserna eftersom det inte varit någon brådska.. Så klockan 9 på onsdag kör vi första.. Vore skönt att vara klar tills jag går hem på mamma-ledigheten.. Oj, vad det går upp och ner, mitt humör.. Dessa hormoner är inte att leka med, grymt jobbigt.. Ikväll känns inget speciellt kul! Imorn ska jag sova länge och sen läsa igenom frågorna några gånger.. Sanna och jag ska ut och gå och sen blir det nog inte mycket mer imorn.. Ja, förutom att laga mat och lite såna där saker som faktiskt behöver göras.. :)

Ska titta på idol om en halvtimme var tanken så nu säger jag tack för mig.. :)

Av Hanna Sjöström - 1 september 2013 21:40

Älskade bebis, vilken otrolig känsla..
De där sparkarna.. Så otroligt häftigt! Jag hoppas att månaderna går snabbt för nu längtar vi efter dig otroligt mycket! <3

Det kommer aldrig bli som det varit, lite skrämmande, spännande men också helt underbart.. <3

Av Hanna Sjöström - 1 september 2013 21:23

Helgen har varit hur bra som helst.. Den har tillbringats på Kolmården på Vildmarkshotellet med familjen Wåhlin.. Den har bestått av skratt, spa, bad, god mat, delfinshow, zoo, disco, en nybliven 50-åring, en nybliven 6-åring, god mat, god dryck och trevligt sällskap.. :) Ja, den har varit hur bra som helst verkligen! :)

Lycklig och blödig ikväll.. Älskade sambo, älskade bebis i magen och självklart älskade Majken.. ? Ska kolla klart på Wallander sen sova, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards