Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 1 augusti 2013 22:36

Jag har tillbringat många timmar i tvättstugan idag.. Målat, målat och målat.. Det börjar bli lite vitare nu.. :) Tycker jag ser den där blåaktiga färgen hela tiden och måste nog måla allt minst en gång till iaf.. Lite annat som också behöver målas sen.. Finns en del att styra med innan det är klart men det är skönt att ha börjat och när bebis kommer vill jag gärna ha en fungerande och smidig tvättstuga.. :) Då ska hyllor, torkställning, bänk osv vara på plats så vi slipper hänga tvätt i halva huset.. :) Åhhh, jag är så glad att vi har en torktumlare nu och självklart har jag invigt den alla redan! :):)

Haha ett helt inlägg bara om en tvättstuga men att se förändringarna som sker när man renoverar och sen se resultatet.. Jag älskar renovering iaf när det inte jäklas för mycket.. :P

Sov gott! :)

Ovido - Quiz & Flashcards