Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 4 augusti 2013 17:16

Dagen igår började inte på bästa sätt för mig, jag mådde illa och kräktes en massa men sen blev dagen bara bättre och bättre.. Jag hade verkligen sett fram emot den här dagen och den kunde inte blivit bättre!!! Jennifer kom och hjälpte mig att fixa håret på morgonen sen bytte vi om till festkläder och åkte till Bjälbokyrka, där det absolut finaste brudparet och den vackraste bruden i hela världen steg in i kyrkan.. Det gick bara inte att hålla tillbaka tårarna.. Maria såg ut som en dröm, hon var så vacker!!!!!!!!! <3 Vigseln var fantastiskt och efter det åt vi brällopstårta i bjälboträdgård.. Härligt! Efter det åkte vi vidare till gamla Skänninge där de hade ordnat så fint! Hela bröllopet kändes såå Maria och jag njöt av varenda sekund! Det var underbart! <3 Det var mycket tal och spex, en hellyckad kväll och det syntes att både Jacob och Maria var så nöjda, glada och kära! :) Ett fantastiskt bröllop! <3

Känns som jag drack igår fast jag såklart INTE gjorde det.. Eller jo Loranga men inget starkare än så.. :) Jag är otroligt trött idag.. Kanske inte så konstigt preggot försökte vara kvar så länge det bara gick.. Vid halv 2 var vi nog hemma inatt men helt klart värt det!! :)

Det var även väldigt kul att träffa några gamla kändisar som jag inte sett på mycket länge! En fin skara tjejer! :)

Ska bort till mamma sen, hon har bakat bullar idag så vi skulle få några påsar att ha i frysen! :)

Ha en fantastisk dag!

Ovido - Quiz & Flashcards