Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 7 augusti 2013 09:41

Jag undrar om kroppen redan börjar förbereda sig för vad som väntas.. Jag sover alltid väldigt bra, kan ta en liten stund innan jag somnar men sen sover jag hela natten fram tills Molly ofta väcker mig och vill ha mat på morgonen.. Jag sover ofta länge.. Så har inte fallet varit den senaste tiden.. Jag vaknar både 2 och 3 gånger varje natt, ibland mer och mina långa sovmornar funkar inte heller. Jag kan ligga kvar i sängen men somnar om gör jag inte.. Längst till nio har jag kunnat sova.. Jag som är nattarbetare och älskar att sova länge.. ;) Jag undrar om kroppen förbereder sig för bebistider?.. :) Det händer mycket med min kropp nu, lite läskigt när man inte kan kontrollera vad som händer.. Men samtidigt så påminner dessa förändringar mig om bebis och att det är bra tecken! :) Jag hade bestämt innan att jag inte skulle hålla på och läsa en massa böcker, men har hittat en bok som jag MÅSTE läsa och som jag tror kan hjälpa mig inför förlossningen.. Jag återkommer när den är läst... :)

Idag är det Skänningemarken, så blir en runda på stan.. Strumpor måste ju köpas, det är liksom tradition.. :)

Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards