Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2013 20:13

Tror bestämt att jag kände de första sparkarna imorse.. Innan har man ju inte riktigt vetat vad man känt, bara att man känt något och att det kurrar och har sig.. Idag kunde jag känna med handen hur det puffade på utsidan.. Häftigt! Typiskt att Krille redan hunnit åka till jobbet men han lär nog få känna framöver sen också.. <3

För att vara på den säkra sidan ringde jag till F-kassan idag för att höra om de fått in mina papper om havandeskapspenning.. De hade kommit in, så nu håller jag tummarna för att det går som det ska..

Ska på ytterligare massage i början av september eller massage vet jag inte om det var.. Vi får se vad hon gör med mig.. :) Bara det hjälper mot ryggen blir jag glad, annars kommer nog de här månaderna bli långa och tunga.. Ska ge mig på lite vattengymnastik i höst nu också tror jag.. Hört att flodhästar trivs bra i vatten.. ;) haha nävars men det är ju en mild träningsform för kroppen och jag tror att det kan vara bra för mig..

Jag är trött, inte bra! Ska bege mig till jobbet om ca 30 minuter och sedan jobba 10 timmar.. Hej och hå!

Ovido - Quiz & Flashcards