Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 27 augusti 2013 18:09

Bebis är inte riktigt med i matchen på att jag jobbar natt.. Det blir lite konstigt och på dagen sover jag ju och äter inte.. Igår var en riktig spark-dag och bebis vill alltid sparka ner mot vänster sida.. Att jag är kissnödig hela tiden känns inte så konstigt.. :) Busunge! <3

Ihelgen har jag tagit semester.. Väldigt skönt må jag säga! Vi ska gratta Catharina som fyller 50 år och på fredag blir det att gratta Majken som också fyller ihelgen.. :)
Ska bli väldigt spännande att se om hon gillar rummet också, det får vi reda på imorn.. :) Trodde att det åtminstone skulle bli lite diskussioner om vilket rum hon ska ha, det kanske blir imorn.. :P Nee, jag hoppas såklart hon ska tycka om sitt rum..

Den 13 november får jag gå hem från jobbet.. Yes, två varv på schemat sen ska jag vara hemma och ta hand om mig själv och förbereda mig för att ta hand om vår lilla skrutt.. :) Men idag kör vi på en natt till, hoppas det blir lite lugnare inatt än igår.. :) 0

Nu måste jag bort till konsum.. Hade visst helt glömt bort att jag har ett paket som ligger där och idag är sista dagen att hämta det.. Ops!



Ovido - Quiz & Flashcards