Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 2 augusti 2013 11:23

När jag var i v.7 och började må så där dåligt.. Sängliggandes och konstant kräkandes så försökte Krille hela tiden peppa mig med efter v.12 brukar det ju kännas bättre, det är inte långt dit.. Då kändes det som en evighet.. Dock tog det ju lite längre tid än till v.12 för mig att känna mig lite piggare men när jag var i v.7 kändes veckorna otroligt långa! Idag går jag in i v.18 och nu tycker jag nästan att det går lite för snabbt.. Snart halvvägs! Fast jag längtar efter att kunna känna bebisen och så längtar jag till nästa ultraljud den 19 augusti.. <3 Jag är ju så fascinerad av hela förloppet, att vi kan skapa människor, att det bor en lite person i min mage.. :)

Nu ska jag käka frukost, har en hel del att styra med idag.. Imorn är det bröllop som gäller! Världens finaste Maria ska gifta sig med sin Jacob! Kommer bli magiskt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards