Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 12 augusti 2013 22:44

Hej, vilken dag!!!!
Världens bästa mamma har varit här och hjälpt mig med en massa saker idag.. Vi har rensat och målat garderober, rensat hela häcken ut mot gatan på ogräs, pantat flaskor, slängt massa kartonger som bara stått och skräpat.. Ja, vi har hunnit med en hel del idag och så lagade jag såklart lite mat till mami när hon slitit så mycket! Nu var vi skapligt trötta båda två och min rygg strejkar lite.. Ska tvätta imorn och så kommer mamma hit så ska vi se till att kläderna kommer in i garderoben igen och att det blir lite ordning på vart vi har kläderna.. Som det varit nu så har vi haft kläder lite över allt känns det som, liksom ingen ordning på't och det stressar mig lite..

Min mamma är verkligen bäst, jag skulle inte klara mig utan henne!!! <3


När jag blir övertrött mår jag illa, så nu är det dags för mig att dra mig mot sängen strax och försöka sova lite..

Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards