Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 9 augusti 2013 21:37

Nu är marken över och det innebär att semestern snart är över! Om jag ska vara ärlig så blev det inte så mycket marken för mig.. Gick lite på onsdagen men torsdagens dåliga väder var ingen höjdare och jag var trött.. Jag åkte in på massage kl. 11 sen kände jag inte för att bege mig ut i regnet..

Onsdagen slutade på statt.. Preggot höll sig kvar ett tag iaf men är väl inte världens höjdare att vara nykter så där.. :P Torsdagen blev vi ett gäng här hemma istället och trots det blev det rätt sent men det var en trevlig kväll.. Känns att jag är betydligt tröttare nu för när jag är uppe så där sent blir jag knappt människa dagen efter.. Undra hur nattjobbet ska gå.. ;)
Idag fick jag besök av mina barndoms kompisar Emelie och Emeli och självklart lille Holger! En riktig liten charmör! :) Efter det blev det en liten runda och röra på fläsket med Emelie, skönt! Trevlig dag!

KVÄLLEN=soffläge! :)

På onsdag börjar jag alltså att jobba igen men små startar lite med en natt men sen har jag två monsterveckor framför mig.. Jag har ansökt om havandeskapspenning och hoppas på att få gå hem i november.. Tills dess får jag kämpa! :) Är ju inte jättelångt dit egentligen! Det går nog bra har ju väldigt snälla och omtänksamma arbetskamrater, tur det! :) Sen får vi se hur länge jag blir hemma! :)

Bye, bye!

Ovido - Quiz & Flashcards