Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 5 augusti 2013 23:22

Vi hade inte sett filmen mammas pojkar.. Mamma hade den hemma så vi lånade den och jag har bara hört negativt om den.. Att den skulle vara så sjukt dålig.. haha men Krille och jag fick oss allt några goda skratt.. Dålig humor, ja kanske.. ;)

Trött tjej, dags att sova.. Tänk att semester veckorna alltid går alldeles för snabbt.. Vill stanna tiden och bara vara i typ 4 månader! :)

Av Hanna Sjöström - 5 augusti 2013 11:32

Vissa drömmar kan vara så verkliga och hemska.. Jag drömde inatt att Krille sa till mig att han inte ville att vi skulle vara tillsammans längre för han hade börjat skicka sms med en annan tjej! Känns väldigt långsökt men i drömmen var det hemskt och verkligt! Jag vaknade och var helt förstörd! Var tvungen att rulla över på Krilles sida och sjunka in i hans famn.. Uch, jag vill aldrig vara utan honom!!

Det är underbart med kärlek men man blottar verkligen hela sin själ och visst kan man bli sårad.. Man öppnar sig och blir bästa vänner samtidigt som man känner en stark kärlek och attraktion till den andra personen.. Jag är trygg i min relation, jag vet att Krille verkligen älskar mig och jag vet att han vet att jag verkligen älskar honom.. Jag skulle aldrig kunna leva i en relation utan tillit.. Jag vill veta vart jag har personen som jag väljer att dela mitt liv med!! Nu skjuter vi undan den drömmen, ska gå in och pussa lite på honom sen ska jag åka iväg en sväng med mamma och lillasyster...

Ha en fin dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards