Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 16 augusti 2013 17:51

Jag hoppas innerligt att Gunilla kan hjälpa mig med ryggen för det här är något jag inte är van vid. Efter att jag varit och handlat och städat bilen så har jag riktigt ont.. Jag kan ju inte sluta leva bara för att jag är gravid.. Känner mig verkligen som en gnällspik men jag är inte van vid att ha ont i kroppen.. Jag är van vid att kunna göra det jag vill utan att min kropp strejkar.. Det känns väldigt konstigt måste jag säga!

Som sagt Majken och jag har varit en sväng på City gross idag efter det ville hon leka med sina kompisar så då passade jag på att städa bilen.. Det var verkligen välbehövligt minus ryggontet då.. ;) Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare till kvällsmat, så det ska vi pyssla med om en stund.. :)

Har börjat planera lite för en Ullareds resa i höst.. Har till och med fått med mig Krille på den idén.. Känns som det är ett smidigt ställe att åka till när man ska ha bebis..

Nu ska jag vila en halvtimme innan det blir fredagkväll här hemma.. :)

Ha en härlig kväll!



Ovido - Quiz & Flashcards