Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 25 augusti 2013 23:30

Idag har jag hunnit med en del.. Bakat bröd och kakor till på fredag.. Vi får hoppas att de går att äta! :) Sen kom Sanna, vi käkade lite och hon hjälpte mig med Majkens garderob.. Hon var bakis och jag var på fixar-humör.. :P Visst längtar jag efter ett glas vin men när man ser de som är bakfulla känns det rätt bra med ett år utan alkohol.. :)

I vilket fall som helst, det är inte lätt att få ihop två rum till ett men nu har jag börjat iaf.. :) Imorn ska vi fortsätta och få upp en del grejer på vinden.. Behöver besöka IKEA och köpa en till hylla snart också.. Får se hur mycket jag orkar imorn när Krille kommer hem från jobbet.. Det pilliga är mer min grej men jag vill att allt ska hända på en gång.. Idag kände jag att det är verkligen dumt av mig att bära så det får Krille sköta i fortsättningen..

Just nu tittar vi på någon verklighetsbaserad film som handlar om en yrkesmördare.. Vilket yrke att döda människor! :/ Snart sova, godnatt!

Av Hanna Sjöström - 25 augusti 2013 01:40

Ja, bullar och kärleksmums har jag och mamma bakat idag.. Bullarna blev riktigt goda.. Ska försöka baka lite matbröd och kanske någon mer kaka imorn så kan vi ha kalas på fredag sen.. :) Det är ju kul att baka men det tar alltid längre tid för mig än jag räknat med.. Blev en heldag med mamma iaf och det är ju alltid mysigt! :)

Blev visst en sen kväll för mig igen.. Jaja, det är ju lördag och imorn kan jag sova precis hur länge jag vill.. :)

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards