Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Hanna Sjöström - 26 augusti 2013 19:45

Att Majken har så mycket saker.. Det är svårt att rensa bort saker för ena gången hon kommer leker hon med en sak och andra gången leker hon med andra saker.. Men har lyckats rensa bort en del och har ju bara ställt upp det på vinden så det går ju att ta ner och byta ut saker.. Hon har dock mycket saker fortfarande och ihelgen fyller hon.. Hm.. Vi skulle behöva större rum i detta hus.. Nu har hon i vilket fall som helst ETT rum även att jag fortfarande tycker det är lite för mycket saker.. Dockvagnar, skötbord till dockan, vagga och matstol till dockan, leksakskök.. Ja, det tar liksom plats men hon leker mycket med dockorna och lär säkert bli mer när bebis kommer också..

Sanna och jag åkte till IKEA förut och inhandlade hyllan till Majkens rum.. Så Krille skruvade ihop den förut och nu är den på plats.. Kunde inte låta bli att köpa några mer bebis kläder.. Det blev två bodys och en tjocktröja med luva.. Hur söt som helst! :) Sanna köpte skor och sen åkte vi hemåt.. Dagen har gått riktigt snabbt och jag är trött.. Men jag ska jobba inatt så att sova får jag vänta med tills imorn..

Vår lilla skrutt har sparkat på som tusan idag.. <3 Åh, vad jag längtar efter dig! Jag längtar ännu mer när jag träffar alla andras söta bebisar..

Jag vet mycket bebistjat på mig.. Kan inte hjälpa det, jag blir liksom euforisk! (Om det nu stavas så) Som mamma sa när man blir gravid och när man får bebis är man som nykär.. Det enda som finns i tankarna och det stämmer verkligen!

Ska umgås lite med min stora kärlek innan det är dags för jobb! Ha en fin måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards